کریستوفر رابین Christopher Robin (1)

بررسی و معرفی فیلم‌های کودکان – کریستوفر رابین

Christopher Robin

🎗 نویسنده: A.A. Milne

کارگردان: Marc Forster

آمریکا (۲۰۱۸) Walt Disney Pictures

ژانر: ماجراجویی، کمدی، درام

گروه سنی: به علت برخی صحنه‌های ترسناک، برای کودکان زیر هفت سال همراهی و راهنمایی والدین توصیه می‌شود. منبع: شورای کودک و رسانه‌ی استرالیا.

✅ «کریستوفر رابین» پسربچه‌ای است که با دوستان عروسکی‌اش ( وینی د پو، پیگلت، ایور، تیگر، رابیت، جغد و روو) در خانه‌ی روستایی نزدیک جنگل، دوران کودکی خود را می‌گذارند. ثبت‌نام در مدرسه‌ی شبانه‌روزی باعث خداحافظی کریستوفر از دوستان عروسکی‌اش می‌شود. بعد از گذشت سال‌ها، کریستوفر در پارکی با وینی د پو، خرس عروسکی دوران کودکی‌اش روبرو می‌شود و … .

✍ کریستوفر مدیر بهره‌وری یک شرکت چمدان‌سازی است و سخت کار می‌کند تا از دیدگاه خودش، بیشترین رفاه را برای خانواده اش فراهم کند. اما «اوِلین» و «مادلین»، همسر و دخترش می خواهند، او زمان بیش‌تری را با آن‌ها بگذراند.

داستان زندگی کریستوفر و خانواده اش، یادآوری می‌کند وقت‌گذرانی با خانواده یکی از لذت‌بخش‌ترین کارهایی است که در دنیای شلوغ امروز نباید به دست فراموشی سپرده شود. آماده‌کردن و پختن یک غذای ساده به همراه کودک، درست کردن یک کاردستی، برپایی چادر در گوشه‌ای از خانه با تصور پیک‌نیک در جنگل، بازی با عروسک‌ها، اسباب بازی‌ها و خواندن کتاب مورد علاقه‌ی کودک و صحبت درباره‌ی آن، ایده‌های ساده و کم‌هزینه‌ای هستند که خاطرات فراموش‌نشدنی را در ذهن کودکان ثبت می‌کنند.

این فیلم با الهام از داستان‌های «آلن الکساندر میلن» خالق شخصیت «وینی د پو» ساخته شده است. او شخصیت‌های اصلی کتابش را بر اساس نام پسرش، کریستوفر رابین و خرس عروسکی او نوشت.

#شادی_امامی

#چهارشنبه_فیلم_دبستانک

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *